Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 19:22 - Животът ми е песен!
Автор: obsession Категория: Лични дневници   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



Животът ми е песен! Сериозно! Само дето не е любимата ми песен...

A traffic jam when you"re already late
A no-smoking sign on your cigarette break

It"s like ten thousand spoons when all you need is a knife
It"s meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife

And isn"t it ironic...dontcha think
A little too ironic...and yeah I really do think...


Познавате ли текста? Не, няма да има награди за победителите. Не знам дали животът на Аланис Морисет е все така ироничен, но на мен вече ми омръзва в този му вид. Да не говорим, че на моменти си е направо саркастичен! Което е вече брутално... 

This is the book I never read
These are the words I never said
This is the path I"ll never tread
These are the dreams I"ll dream instead
This is the joy that"s seldom spread
These are the tears...
The tears we shed
This is the fear
This is the dread
These are the contents of my head
And these are the years that we have spent
And this is what they represent
And this is how I feel
Do you know how I feel?
Why...

Само дето истински отговори на въпроса "защо?" има твърде рядко. А още по-рядко са по същество. 

So damn ugly, so damn cute
So well-trained, so animal
So need your love, so fuck you all

I"m not scared of dying
I just don"t want to
If Iґd stop lying I"d just disappoint you
I come undone!!!

И само върхът на айсберга...

I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay
Ain"t it sad
And still there never seems to be a single penny left for me
That"s too bad
!

Сигурно трябва дасъм поласкан - толкова велики музиканти са описали чувствата ми! Обаче това са все песни, които ни се иска друг да пее - предпочитам емоциите ми да са в друга посока. Нещо като La vie en rose например :)))

Е, I WILL SURVIVE! 

надявам се...



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: obsession
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11996
Постинги: 4
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930